
Veel live muziek in Grand Café Zuidlaren
AlgemeenZUIDLAREN - Ronald Nihot en Greymen zullen komend weekend live spelen in Grand Café Zuidlaren
Met Ronald Nihot wordt vrijdag vanaf 20.30 uur een trip terug gemaakt naar de tijd met de beste popliedjes van alle tijden. Alle grote hits uit de Sixties, Seventies, Eighties, tot....nu komen voorbij. Sfeervolle muziek op een aangenaam volume. Een greep uit het repertoire: The Beatles, Rolling Stones, Moody Blues, The Byrds, The Eagles, Billy Joel, James Taylor, CCR, Albert Hammond, U2, Supertramp en Boudewijn de Groot. Liedjes om heerlijk naar te luisteren en te swingen.
Greymen is en kleurrijke band met grijze mannen. De band bestaat uit vijf ervaren muzikanten, allen afkomstig uit Noord-Nederland. Ze spelen een groot aantal covers uit de Top 2000. Er kan meegezongen worden met nummers van onder andere: De Dijk, Simple Minds, BLØF, Bon Jovi, ABBA, U2 en John Mayer. De band speelt zondag vanaf 16.00 uur in Grand Café Zuidlaren.







