Orange Skyline.
Orange Skyline. (Eigen foto)

Orange Skyline komt met ‘I Don’t Dance Tour’ naar Amen

Algemeen

AMEN - Orange Skyline heeft een nieuwe stip op de horizon gezet: met nieuwe nummers, een nieuw album én een uitbreiding van de band. Van een kwartet zijn ze uitgebreid naar een zestal, met als resultaat meer band, meer spektakel.

Het album Orange Skyline heeft de band veel moois opgeleverd, zoals de olympische winterhit A Fire bij de NOS (2022) en een superopwindend optreden op Pinkpop (2023). Tijdens uitverkochte clubshows in 2024 in Vera, Paradiso en in De Amer liet de band al veel nieuw werk horen, naast de beproefde bangers uit het verleden. Dat het bereik met zijn zessen flink is toegenomen is een constatering die onmiddellijk bleef hangen. Begin 2026 kwam de eerste single uit: I Don’t Dance en kondigden ze de korte I Don’t Dance Tour aan. De band staat 4 juli tweemaal in de tuin van De Amer. De tuinconcerten beginnen om 14.00 en 20.00 uur.