
Auto gaat in vlammen op onder viaduct bij De Hilte
AlgemeenGIETERVEEN - Een auto is zaterdagavond op De Hilte onder een viaduct van de N33 bij Gieterveen in brand gevlogen. Het voertuig stond daar onbeheerd geparkeerd.
Er stonden meerdere auto’s onder het viaduct. Een aantal daarvan is door de brand ook flinkbeschadigd. Een auto werd door de hittestraling licht beschadigd.
De rookpluimen waren van verre al te zien. De brandweer heeft de brand geblust. Berger Hamstra uit Tynaarlo heeft het uitgebrande voertuig geborgen







